Henk Zwiers (Briluniek):

BRILUNIEK ZORGT VOOR FRISSE BLIK

Als nieuw voor de dag komen, goed verzorgd, herkenbaar, passend en toch verrassend. Net als een nieuwe bril. Effekt Media ontwierp voor Briluniek Henk Zwiers een frisse huisstijl (en deed nog veel meer moois…). ‘Laten zien dat je actief bent, dáár gaat het om’, zegt opticien Henk Zwiers.

“Het is echt een logo van deze tijd geworden”

‘Laten zien dat je actief bent, dáár gaat het om’

‘Consumenten laten zien dat je actief bent, dáár gaat het om’, aldus opticien Henk Zwiers van Briluniek in Meppel. ‘Na de recente verbouwing waren we nu toe aan de volgende stap: een vernieuwde huisstijl.’

Bij een collega-winkelier trof de fraaie restyling hem. Zo kwam hij via deze collega bij Effekt Media terecht. ‘De eerste ontwerpen gaven direct al een goed gevoel. De lijnen zijn kort, daardoor ontstond een prettige samenwerking.’

Accenten
In de winkel zorgt het nieuwe beeldmerk voor smaakvolle accenten, zoals de B op de deur even voorbij de balie. ‘Het is echt een logo van deze tijd geworden,’ meent de winkelier, ‘met een frisse kleur groen.’

Effekt Media wist in korte tijd alle presentatiemateriaal in de nieuwe huisstijl te leveren. ‘En onze e-mails versturen we nu mooi mét logo, daar hebben ze ook voor gezorgd.’

Campagne
Vanaf de intocht van Sinterklaas zet de Wintersale van Briluniek de nieuwe huisstijl volop in de schijnwerpers. Effekt Media verzorgde de publiciteitscampagne – inclusief beursdeelname – met advertenties, flyers, banieren, posters en socialmedia-acties.

De Wintersale duurt nog t/m 4 januari 2014 (tot 50 procent korting op alle monturen).

Briluniek Henk Zwiers, Hoofdstraat 38, Meppel.  Bezoek de website