Comfort Payroll naar Assen
Verhuizing aangegrepen voor restyling
ASSEN – Op 11 september wijdde Comfort Payroll de verhuizing van Groningen naar Assen feestelijk in. Honderd belangstellenden zorgden die vrijdagmiddag voor een bedrijvige start in de Drentse hoofdstad.
Hoofdaandeelhouder Erik Scholten (33) is de initiatiefnemer en het gezicht van de onderneming. ‘In Assen vullen wij een gat in de markt’, vertelt hij, ‘hier waren nog geen andere payrollspecialisten actief.’ Payroll biedt de mogelijkheid aan bedrijven tot 5½ jaar lang flexibel personeel in dienst te hebben. Comfort Payroll neemt het juridisch werkgeverschap en alle bijkomende risico’s over.
Geen omkijken meer
Comfort Payroll wil werkgevers meer comfort bieden dan payroll al doet. Erik: ‘We gaan vérder. Hoe zit een bedrijf in elkaar en wat kan interessant zijn? Wat zijn de risico’s waarmee je rekening moet houden? De wet Werk & Zekerheid van 1 juli bijvoorbeeld, heeft grote gevolgen voor werkgevers. We zoeken alles uit; de klant heeft er geen omkijken meer naar.
We houden onze klanten op de hoogte van wijzigingen op cao-gebied en van veranderingen die door de overheid worden opgelegd.’
Raamfolie
Het pand aan de Vaart N.Z. in de Drentse hoofdstad werd met raamfolie in de hernieuwde huisstijl getooid. Effekt Media nam die restyling ter hand. Blauw en wit voeren hierbij de boventoon.
Voor een nieuwe (of aangepaste) huisstijl is een verhuizing een geschikt moment. Een nieuwe locatie betekent immers automatisch nieuw briefpapier, visitekaartjes, noem maar op. Erik: ‘Effekt Media verzorgde al ons drukwerk, de verhuiskaart, maar ook de pennen die we uitdelen.’ Een blikvanger binnen is het canvasdoek van maar liefst 1,60 bij 4,80 meter met een fraaie panoramafoto van de Vaart.
Sportkledij
Het contact tussen Freek en Erik – een bevlogen volleyballer – begon met kledij voor een beachvolleybal-event. Sindsdien is Effekt Media hofleverancier geworden van alle promotie-uitingen van Comfort Payroll én van een aantal teams van de Assense volleybalclub Animo’68. In ruim drie jaar samenwerking is er een vertrouwensrelatie gegroeid die door beiden op waarde wordt geschat. Erik: ‘Het grote voordeel is dat Freek onze behoefte begrijpt. Ik hoef alleen aan te geven wat ik ongeveer wil; dat resulteert altijd in iets goeds.’